Ѕ≥лок≥нь √анна …осип≥вна, вчитель-методист ан≥вськоњ загальноосв≥тньоњ школи є4 |
Ѕ≥л¤ 40 рок≥в Ѕ≥лок≥нь √анна …осип≥вна присв¤тила школ≥. ÷е великий ≥ нелегкий шл¤х, але вчителька зум≥ла зберегти молод≥сть душ≥, енерг≥ю, любов до своЇњ справи.
ќсобливо в √анн≥ …осип≥вн≥ приваблюЇ вимоглив≥сть, принципов≥сть ≥ в той же час доброзичлив≥сть ≥ велика людська теплота. ¬ своњй робот≥ вона широко використовуЇ р≥зноман≥тн≥ форми
орган≥зац≥њ навчально-виховного процесу.
“ут ≥ факультативи, ≥ позакласн≥ зан¤тт¤, читацьк≥ конференц≥њ, тижн≥ х≥м≥њ в школ≥, робота з обдарованими д≥тьми. |
јле основною формою навчальноњ д≥¤льност≥ в досв≥дченого педагога Ї урок. ¬они в≥др≥зн¤ютьс¤ ¤сн≥стю мети, ч≥тк≥стю плануванн¤, доступн≥стю навчального матер≥алу, високою науков≥стю,
використанн¤м ≥нтерактивних метод≥в навчанн¤, особист≥сно-зор≥Їнтованим п≥дходом. ¬ажливою ≥ пост≥йною складовою уроку Ї старанно продуманий експеримент, головна мета ¤кого
спри¤ти розвитку мисленн¤ учн≥в ≥ актив≥зац≥њ навчального процесу. |
¬елику допомогу в робот≥ надаЇ √анн≥ …осип≥вн≥ створений нею ≥ добре обладнаний х≥м≥чний каб≥нет.
” ньому на кожному учн≥вському стол≥ Ї х≥м≥чн≥ реактиви ≥ обладнанн¤, необх≥дн≥ дл¤ проведенн¤ експеримент≥в, передбачених шк≥льною програмою по х≥м≥њ.
”чн≥ мають можлив≥сть виконувати ≥ндив≥дуальн≥ експериментальн≥ роботи по х≥м≥њ на уроц≥ п≥д час вивченн¤ нового матер≥алу або на позакласних зан¤тт¤х. |
√анна …осип≥вна створила програму Дќбдарована дитинаФ, де спланувала р≥зноман≥тн≥ види д≥¤льност≥ з талановитими учн¤ми.
÷е ≥ робота з додатковою л≥тературою, ≥ проведенн¤ досл≥джень, ≥ розвТ¤зуванн¤ розрахункових задач п≥двищеноњ складност≥. |
Ќаполеглива прац¤ з ол≥мп≥йським резервом школи приносить вагом≥ результати. ѕризерами обласноњ х≥м≥чноњ ол≥мп≥ади в р≥зн≥ роки були так≥ учн≥ школи є4:
|