Ѕ≥лок≥нь √анна …осип≥вна, вчитель-методист  ан≥вськоњ загальноосв≥тньоњ школи є4

  

  Ѕ≥л¤ 40 рок≥в Ѕ≥лок≥нь √анна …осип≥вна присв¤тила школ≥. ÷е великий ≥ нелегкий шл¤х, але вчителька зум≥ла зберегти молод≥сть душ≥, енерг≥ю, любов до своЇњ справи.

  ќсобливо в √анн≥ …осип≥вн≥ приваблюЇ вимоглив≥сть, принципов≥сть ≥ в той же час доброзичлив≥сть ≥ велика людська теплота. ¬ своњй робот≥ вона широко використовуЇ р≥зноман≥тн≥ форми орган≥зац≥њ навчально-виховного процесу. “ут ≥ факультативи, ≥ позакласн≥ зан¤тт¤, читацьк≥ конференц≥њ, тижн≥ х≥м≥њ в школ≥, робота з обдарованими д≥тьми.

  јле основною формою навчальноњ д≥¤льност≥ в досв≥дченого педагога Ї урок. ¬они в≥др≥зн¤ютьс¤ ¤сн≥стю мети, ч≥тк≥стю плануванн¤, доступн≥стю навчального матер≥алу, високою науков≥стю, використанн¤м ≥нтерактивних метод≥в навчанн¤, особист≥сно-зор≥Їнтованим п≥дходом. ¬ажливою ≥ пост≥йною складовою уроку Ї старанно продуманий експеримент, головна мета ¤кого спри¤ти розвитку мисленн¤ учн≥в ≥ актив≥зац≥њ навчального процесу.

  ¬елику допомогу в робот≥ надаЇ √анн≥ …осип≥вн≥ створений нею ≥ добре обладнаний х≥м≥чний каб≥нет.

  ” ньому на кожному учн≥вському стол≥ Ї х≥м≥чн≥ реактиви ≥ обладнанн¤, необх≥дн≥ дл¤ проведенн¤ експеримент≥в, передбачених шк≥льною програмою по х≥м≥њ. ”чн≥ мають можлив≥сть виконувати ≥ндив≥дуальн≥ експериментальн≥ роботи по х≥м≥њ на уроц≥ п≥д час вивченн¤ нового матер≥алу або на позакласних зан¤тт¤х.

  √анна …осип≥вна створила програму Дќбдарована дитинаФ, де спланувала р≥зноман≥тн≥ види д≥¤льност≥ з талановитими учн¤ми. ÷е ≥ робота з додатковою л≥тературою, ≥ проведенн¤ досл≥джень, ≥ розвТ¤зуванн¤ розрахункових задач п≥двищеноњ складност≥.

  Ќаполеглива прац¤ з ол≥мп≥йським резервом школи приносить вагом≥ результати. ѕризерами обласноњ х≥м≥чноњ ол≥мп≥ади в р≥зн≥ роки були так≥ учн≥ школи є4:

  1.  улик ќлександр
  2.  ушн≥р јртем
  3. Ћем≥шко —ерг≥й
  4. ЋеонтьЇв √еннад≥й
  5. ћазуркевич ™л≥на
  6. ÷¤пкало ќльга
   Ќагромадженим досв≥дом викладанн¤ предмету √. …. Ѕ≥лок≥нь д≥литьс¤ з≥ своњми колегами, молодими вчител¤ми, очолюючи м≥ське методичне обТЇднанн¤ вчител≥в х≥м≥њ. ¬ажливе значенн¤ вчитель надаЇ профес≥йн≥й ор≥Їнтац≥њ учн≥в. ѓњ випускники обирають профес≥ю х≥м≥ка, навчаючись у вищих навчальних закладах. “ак, наприклад,  ушн≥р јртем Ї студентом  ињвського нац≥онального ун≥верситету ≥м. Ўевченка на факультет≥ х≥м≥њ. ≤ванченко Ћес¤ ћихайл≥вна обрала  ињвський нац≥ональний ун≥верситет харчових технолог≥й, факультет цукрист≥ речовини.  равченко јлла ѕавл≥вна Ц  ињвський нац≥ональний техн≥чний ун≥верситет, х≥м≥ко-технолог≥чний факультет.

Сайт управляется системой uCoz