ѕедагог≥чний колектив ан≥вськоњ загальноосв≥тньоњ школи ≤-≤≤≤ ступен≥в є4 на даному етап≥ нал≥чуЇ 65 педагог≥в.
¬икладають математику - 8 вчител≥в, украњнську мову та л≥тературу - 6, заруб≥жну л≥тературу - 4,
≥ноземну мову - 6, х≥м≥ю, ф≥зику та астроном≥ю - 4, ≥нформатику - 2, ≥стор≥ю - 4, б≥олог≥ю - 2,
географ≥ю та економ≥ку - 2, ф≥зичну культуру та ƒѕё - 3, медицину та ќЅ∆ - 1, образотворче мистецтво - 1,
музику - 1 учитель, трудове навчанн¤ - 3 учител¤. ¬ початков≥й школ≥ працюють - 9 вчител≥в.
’≥м≥ю, ф≥зику та астроном≥ю викладають:
”читель х≥м≥њ
Ѕ≥лок≥нь
√анна …осип≥вна
|
« 1991 року х≥м≥ю у наш≥й школ≥ викладаЇ
Ѕ≥лок≥нь √анна …осип≥вна
- вчитель вищоњ категор≥њ, в≥дм≥нник народноњ осв≥ти (1988 р.). ” 1994 р. њй було присвоЇно званн¤ "—тарший вчитель", а у 1999 р. - званн¤ "”читель-методист".
¬чителька працюЇ над проблемою "јктив≥зац≥¤ п≥знавальноњ д≥¤льност≥ ≥ творчих зд≥бностей учн≥в на уроках х≥м≥њ". ќдним ≥з шл¤х≥в вир≥шенн¤ цього завданн¤, на думку учител¤, Ї використанн¤ груповоњ форми навчанн¤. «а опис досв≥ду роботи з впровадженн¤ груповоњ форми навчанн¤ Ѕ≥лок≥нь √.…. нагороджена ƒипломом √оловного управл≥нн¤ осв≥ти ≥ науки „еркаськоњ облдержадм≥н≥страц≥њ ≥ обкому профсп≥лки прац≥вник≥в осв≥ти ≥ науки (2004 р.).
ѕор¤д з цим, √анна …осип≥вна творчо працюЇ з обдарованими д≥тьми. ѓњ учн≥ неодноразово були призерами обласних ол≥мп≥ад з х≥м≥њ. «а ¤к≥сну п≥дготовку учн≥в до обласних ол≥мп≥ад Ѕ≥лок≥нь √.…. нагороджено √рамотами управл≥нн¤ осв≥ти „еркаськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ.
«а методичну розробку "јктив≥зац≥¤ п≥знавальноњ д≥¤льност≥ ≥ творчих зд≥бностей учн≥в на уроках х≥м≥њ" Ѕ≥лок≥нь √.…. нагороджена ƒипломом √оловного управл≥нн¤ осв≥ти ≥ науки „еркаськоњ облдержадм≥н≥страц≥њ (1999 р.).
«а впровадженн¤ сучасних метод≥в навчанн¤ ≥ вихованн¤ молод≥ Ѕ≥лок≥нь √.…. нагороджена ѕочесною грамотою ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни (1978 р., 2004 р.).
ƒетальн≥ше
|
”читель ф≥зики
Ѕобро
“ет¤на ћихайл≥вна
|
Ѕобро “ет¤на ћихайл≥вна, учитель ф≥зики, спец≥ал≥ст вищоњ категор≥њ, вчитель-методист, маЇ 26 рок≥в педагог≥чного досв≥ду роботи з д≥тьми. ѕитанн¤, над ¤ким сьогодн≥ працюЇ: У—истематизац≥¤ знань ≥ ум≥нь учн≥в з ф≥зики в умовах особист≥сно-ор≥Їнтованого навчанн¤Ф. ¬важаЇ, що основне в робот≥ вчител¤ ф≥зики Ц виробити свою систему навчанн¤, застосовну дл¤ себе, своњх учн≥в ≥ своЇњ школи. ƒе¤к≥ елементи можна ≥ треба запозичувати у колег, але система повинна бути своЇю. ”сп≥х справи забезпечуЇ ч≥тко виражена методика, ¤ку вона з року в р≥к збагачуЇ.
¬елику увагу прид≥л¤Ї робот≥ ≥з обдарованою молоддю: щороку њњ учн≥ виборюють призов≥ м≥сц¤ на м≥ських ол≥мп≥адах з ф≥зики.
Ќагороджена ѕочесною √рамотою ћ≥н≥стерства осв≥ти ”крањни, 2002 р.
|
”читель ф≥зики та астроном≥њ
Ўатило
—ерг≥й —ерг≥йович
|
Ўатило —ерг≥й —ерг≥йович, учитель вищоњ категор≥њ, маЇ добру фахову п≥дготовку. ƒл¤ забезпеченн¤ ефективност≥ навчального процесу, впровадженн¤ комп'ютерних технолог≥й в навчанн¤ переважна б≥льш≥сть урок≥в з ф≥зики та астроном≥њ проводитьс¤ безпосередньо в каб≥нет≥ ≥нформатики, де Ї повне програмне забезпеченн¤ вс≥х урок≥в, де сам комп'ютер використовуЇтьс¤ при вивченн≥ нових пон¤ть теоретичних в≥домостей, дл¤ закр≥пленн¤ практичних навичок учн≥в у робот≥ з комп'ютером. ¬читель дбаЇ про високий р≥вень навчально-виховного процесу, посилюЇ увагу до практичних ≥ лекц≥йних метод≥в навчанн¤, прищеплюЇ практичн≥ навички проведенн¤ експерименту, досл≥д≥в, розв'¤зуванн¤ задач з виробничим зм≥стом ≥ пол≥техн≥чною спр¤мован≥стю. ¬читель маЇ можлив≥сть широкого вибору форм ≥ метод≥в проведенн¤ практичноњ, лабораторноњ ≥ контрольноњ роботи, тестуванн¤ за допомогою компТютер≥в.
”читель брав участь в обласному конкурс≥ Ђ”читель року Ц 2006ї. Ўатило —.—. уже другий р≥к навчаЇ вчител≥в ≥нших предмет≥в технолог≥¤м усп≥шного розвитку та навчанн¤ учн≥в, ефективному використанню ≥нформац≥йно-комун≥кац≥йних технолог≥й за програмою ЂIntel Ќавчанн¤ дл¤ майбутньогої.
|
Ќаш≥ ветерани:
”читель ф≥зики та астроном≥њ
улик ¬алентин
√ригорович
|
|
|